نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

باید از نو آدمی ...

دیشب فیلم  (2007) HOSTEL PART II  رو

 

با بچه ها دیدیم یه فیلم قوی تو ژانر ترسناک

 

بابا عجب موجود پلیدیه این بشر دوپا و دوشاخ

 

یه مهمانسرا بود تو یه شهر دیدنی که یه سری

 

آدما رو با فریب می کشوندن تو اون مهمانسرا

 

و عکساشونو از طریق اینترنت واسه یه سری آدم

 

روانی و عقده یی می فرستادن و اونا هم رو

 

قربانیا قیمت می ذاشتن و می اومدن سراغشون

 

تو مهمانسرا . قانون اونجا این بود که هر کس

 

میومد توش باید حتما قربانی رو می کشت

 

یا خودش کشته می شد فاجعه بود یکی گوشت

 

آدمو زنده از تنش جدا می کرد و در حالی که

 

سمفونی گوش می داد می خورد یه زن روانی

 

دیگه با خون یکی از دخترای قربانی حموم

 

می کرد و از نظر جنسی ارضا می شد یکی با

 

سنگ برقی صورت  دختره رو برید یکی دیگه ....

 

بابا ولش کن کنار فیلم داشتم کرانچی می خوردم

 

کوفتم شد نزدیک بود بالا بیارم برید خودتون ببینید

 

جلو های ویژه اش حرف نداش با دیدن این فیلم 

 

عمق جنون یه انسانو می بینید ...

 

نکته اخلاقی فیلم  :

 

قابل توجه دخترای مجرد هیچ وقت مجردی نرین

 

سفریهو دیدین دوس پسراتون شما رو بردن یه

 

چنین جاهایی  ...

 

قابل تو بابا ها و مامانا :

 

گول دختراتونو نخورید که می گن بابا مامان

 

ما می خوایم بریم کوه با دوستای دخترمون یا

 

می خوایم بریم شمال تور صبح تا شب یا بریم

 

شرکت اضافه کاری یا بریم مهمونی تولد

 

همکلاسیمون ...

 

خدایا خودت هدایتمون کن و ما و خانوادمونو

 

از شر این آدمای جنایتکار محفوظ بدار

 

                                             آمین ...

مهم مهم مهم مهم مهم ...

امروز خواستم یه ایمیل بسازم تو یاهو دیدم هر

 

کشوری بخوای اسمش است به جز ایران عزیزم

 

خیلی حرص خوردم

 

تا اینکه به نوشته ای از آقا کورش

 

در خصوص همین موضوع

 

بر خوردم دمش گرم به مولا

 

باهاش همکاری کنید بر و بچ خوب ایران ...

 

این همون مطلبی بود که خوندم :

 

در مورد لزوم توجه به ارزشهای ملی و دفاع از حقوق کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی آنقدر گفته شده که نیازی نیست تکرار کنیم.

همه‌ی حرفهای من و شما درست است! شما آنقدر به دولت و حکومت انتقاد دارید که اگر پایش بیفتد، حاضرید خودتان را جلوی خیابان پاستور اعدام کنید تا همگان بفهمند جمهوری اسلامی چه مخالفان جان‌برکف و مخلصی دارد. از سوی دیگر شما آنقدر با دولت و حکومت میانه‌ی خوبی دارید که اگر پایش بیفتد، حاضرید از خیابان پاستور تا محل فرودگاه مهرآباد را گل‌کاری کنید و از این طریق به دنیا نشان دهید که جمهوری اسلامی چه موافقان اهل دل و باصفایی دارد.

 

اما فارغ از همه‌ی جهت‌گیری‌های سیاسی ما که گاهی اوقات خودمان هم روی سخن‌مان را نمی‌دانیم و از خدا و پیغمبر تا رییس جمهور و وزیر، همه را با هم به آتش جهل مبتلا می‌کنیم، یک اشتراک بی‌چون و چرا در بین همگی‌مان وجود دارد و آن اشتراک هم نه جهت‌گیری سیاسی می‌شناسد، نه حزب می‌شناسد، نه قوم می‌شناسد و نه تحصیلات و جایگاه اجتماعی.

 

اگر در هرجای دنیا که قدم می‌گذاریم، احترام می‌بینیم و تکریم، به اعتبار سطح فرهنگی است که از خودمان نشان می‌دهیم و نیز به اعتبار ملیت‌مان. اگر بتوانیم حساب دولت و حکومت را از ملت و ملیت جدا کنیم، شاهکار کرده‌ایم.

این مقدمه‌ها بماند برای بعد... آنچه که امروز اهمیت دارد، این است که در یک عرصه‌ی بین‌المللی دیگر و در جایی که پای آبرو و ارزشهای ما در میان است، به "ایران" و "ایرانی" توهین می‌شود و اگر به حب و بغض و بی‌وجدانی مبتلا نباشیم، می‌دانیم که همگی‌مان ایرانی هستیم!

 

سایت اینترنتی یاهو که یکی از سه پورتال بزرگ خدمات اینترنتی با میلیونها و میلیونها کاربر در سراسر دنیاست و بیش از هرچیز، یک پروژه‌ی تبلیغاتی برای اهداف سیا، هالیوود و کاخ سفید محسوب می‌شود، مدتهاست که سردمدار توهین به ملیت ایرانی و نژاد آریایی شده و ما هم در عین شقاوت و بی‌اعتنایی دقیقاً مثل "سیب زمینی" ساکت نشسته‌ایم. راستی من همیشه داخل سیب‌زمینی پوست‌گرفته شده، رگ می‌بینم...

 

روزانه هزاران ایرانی به کمک سرویسهای یاهو ایمیل می‌زنند، چت می‌کنند، خرید می‌کنند، عکس می‌فرستند، سرچ می‌کنند و به نوعی کاربر این سایت هستند اما زمانی که قرار است در این سایت ضاله ثبت نام کنند، به نام هر کشوری اعم از عراق و افغانستان و موزامبیک و تانزانیا برخورد می‌کنند غیر از ایران. نتیجه اینکه مجبور می‌شوند به خودشان هم دروغ بگویند و هویت خودشان را به دست خودشان جعل کنند.

 

ما برای اینکه نشان دهیم هیچ احتیاجی به سرویسهای یاهو نداریم و اگر بخواهیم، می‌توانیم یکشبه این بنگاه چرک‌پراکنی بین‌المللی را به زمین بزنیم، خیلی محترمانه و در عین رعایت جانب تمدن شهروندی، آنها را مثل سایت کوربیس به ایمیل می‌بندیم و چون که می‌دانیم نقطه ضعف از سوی خودشان است و "خودکرده را تدبیر نیست"، با توکل به خدای دوست‌داشتنی، ایمیل زیر را برایشان می‌فرستیم و منتظر می‌مانیم تا هرچه زودتر اقدام کنند.

 

Dear Sir!

This is a human being emailing you from a historical and holy part of this soiled earth. I am a new to Yahoo! and want to sign up as a new user in order to get advantages and use your services.

As you know, there are some fields and text boxes in the sign up page to be filled with suitable personal information. One of these info fields is a combo box that requires selecting my living country. I spent days and nights searching in this combo box to find the name of my country but wonderfully I didn't prosper! During my search, I found the name of lost islands and occupied states even without a significant flag and national anthem but you have used to list them.

Now I would be thankful if you answer me regarding this national concern in Iran that why the name of our country is not listed there?

As you may now, there are lots of Persian users of Yahoo! all around the world who never succeed to select their real living place on your signup lists and also Farzad Nazem as one of your respected VIPs is Iranian so you know our homeland and civilization very well.

In any case I am waiting to see the name of my country on your sign-up forms that even its great surface area will ease your job to find it out on the world map!

 

Best regards


آقای عزیز

 

من یک انسان هستم که از نقطه‌یی مقدس و تاریخی روی زمین خاکی به شما ایمیل می‌زنم. من یک کاربر جدید یاهو هستم و می‌خواهم برای استفاده از خدمات و سرویسهای شما، در سایتتان ثبت نام کنم.

همانطور که می‌دانید، فیلدها و جعبه‌های متنی زیادی در صفحه‌ی ثبت نام هست که باید با اطلاعات شخصی مناسب پر شود. یکی از این فیلدها، کمبو باکسی است که می‌طلبد من نام کشورم را از آن انتخاب کنم. من روزها و شبهای زیادی را برای پیدا کردن نام کشورم در این جعبه گذراندم اما در عین تعجب موفق نشدم! در طول جست‌وجوی خود، نام جزایر گم‌شده و سرزمینهای اشغال‌شده‌یی را دیدم که حتی پرچم و سرود ملی هم ندارند اما شما آنها را لیست کردید!

حالا ممنون می‌شوم اگر به من در مورد این نگرانی ملی بگویید. شاید بدانید که کاربران ایرانی بسیار زیادی در سراسر دنیا از یاهو استفاده می‌کنند اما هرگز موفق نشدند نام محل واقعی زندگی خود را در لیستهای شما انتخاب کنند و همینطور فرزاد ناظم که یکی از افراد برجسته‌ی شرکت شماست، ایرانی محسوب می‌شود و از این رو شما حتماً کشور ما را خوب می‌شناسید.

به هر حال من منتظرم که نام کشورم را در لیست شما ببینم. کشوری که حتی مساحت عظیمش هم کار شما را برای پیدا کردن آن روی نقشه، آسان می‌سازد.

 

با بهترین آرزوها

 

این متن را به همراه امضای خود و حتماً با آدرس ایمیلی غیر از آدرس یاهویتان به ایمیل زیر بفرستید که بعد از کلی گشت و گذار و جست‌وجو پیدایش کردم و مربوط به امور ثبت نام و کارهای مشابه در یاهو است و شخصی به نام Ava آن را چک می‌کند.

my-login-support@cc.yahoo-inc.com

 

کورش ضیایی

!

 

ما مجردا از یه سنی که بالاتر میریم

 

احساس می کنیم

 

یه خلا بزرگ تو زندگیمون است

 

و یکی در وجودمون لحظه به لحظه

 

داد می زنه : « وقتشه دوماد بشی »

 

و تو هم کافیه پات بلغزه و این اشتباهو مرتکب شی ...

 

ماه اول همه چی به کامه  

 

تا اینکه تو قسمت یکی مونده به آخر سریال

 

می فهمی اونی که تو رو وسوسه کرده

 

الیاس  نیس خره

 

شیطانه ...