نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

آزمایش

 

 

سلام بلفی عزیزم

 

امروز اول صب رفتم واسه آزمایش

 

دوره ای کارخونه مون

 

بابا خون که ازم گرفت هم کمرنگ بود

 

هم به سختی خون بیرون میومد از رگم

 

به مسئول آزمایشگاه گفتم  آقا دمت گرم تایید

 

سرطان خونمو به عهده بگیر ما رو از

 

شر این نفسای زورکی خلاص کن

 

نوار قلب هم ازم گرفت

 

بابا چه کار کردی با قلب من

 

تو نوار قلب من به جای نمودار

 

همش اینجوری بود

 

میییییللللللللییییییی میییییللللللللییییییی

میییییللللللللییییییی میییییللللللللییییییی

 

امروز کلی سرفه کردم

 

چون تو تعمیرات گرد و خاک زیادتره

 

احتمالا دارم آسم می گیرم

 

وای چه تفاهمی بعد بگو

 

ما به درد هم نمی خوریم  

بیییییییلیییییییییی بیلییی ...

 

در ضمن میلت که گفتی واسه ام

 

نیومده بود وقتی میل

 

می دی دو بار  بفرست

 

داشت یادم می رفت بگم

 

دوست دارم عزیزم شب بخیر ...

نظرات 2 + ارسال نظر
میلی سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ب.ظ

:)))))))))))))


نه بابا تو کجا آسم کجا (غششششششششش)

قلبشو :دیییییی

دوباره برات میل زدم!!


میلی سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ http://mili.pib.ir

بن من باز وب زدم :دیییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد