نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

بلفی من اومدم با بابا نوئل

 

 

سلام بلفی مهربونم

 

میلاد حضرت مسیح

 

پیامبر زندگانی بخش و مهربانی

 

رو بهت تبریک می گم ...

 

من عاشق مسیحم

 

کاشکی کریسمس با هم فرانسه بودیم

 

و با گوزنای بابا نوئل می رفتیم

 

تو جشن ستاره ها می رقصیدیم

 

وای بلفی یعنی میاد روزی که

 

من تو رو ( عزیز مهربونم ) رو از نزدیک ببینم ؟

 

همیشه به یادت بنی ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام بن !!

منم کریسمس رو بهت تبریک میگم !!

ممنونم یو خیلی به من لطف داری نمیدونم چه جوری جبران کنم!!

ببخشید وقتم کمه نمیتونم برات میل بزنم ولی بعد امتحانا حتما جبران میکنم!!

هیچ چیز بعید نیست شاید همچین روزی بیاد !!

[ بدون نام ] شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ

میلت رو چک کن:((((((((

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ

یه میل داری تسلیت میگم بنی :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد