نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

سلام بلفی عزیزم

 

بلفی از خدا می خوام هر جا که هستی

 

سالم و شاد باشی به من بیشتر سر بزن زود

 

به زود دلم برات تنگ می شه

 

امروز هم درگیر کار تعمیرات کارخونه

 

بودم زیر خاکه لباسم البته تریپسمو

 

خوب نیگه داشتم عینک آفتابی ریبن

 

و کلاه اسپرت کاشکی تو هم بودی

 

و کمکم می دادی اشکالی نداشت

 

فوقش تو هم خاکی می شدی

 

چون همیشه تو دبیرستان خاکی می شدی

 

بیلیبیللییییییییییییی ...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ

هزااااااااار بار برات میل زدم !!!!

چک کن ببین شاید حد اقل یکیش برات رسیده باشه :دیییی

یکی فقط رسیده
همونی که از بابا بزرگ و مامی و شبای پرستاره گفتی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

خدارو شکر حداقل یکی رسید :))))

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ب.ظ

جوابه میلت رو دادم !!

اگه ۲ تا تکراری برات اومده بود ببخشید چون گفتم شاید بهت نرسه :)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 ب.ظ

بن تو مسنجر نداری الان میلت رسید منم آنلاینم کاش مسنجر میداشتی:(

نه ما نمی تونیم نصب کنیم کامپیوتر کارخ.نه ست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ

بن میلات که به فونت فارسی بود نتونستم بخونم واس من فونت فارسی نمیخونه:(

سلام عزیزم رو متنت که ناخواناست کلیک راست کن برو تو
Encoding
بعد این گزینه رو بزن
unicode

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد