نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

 

 

امروز خیلی خسته ام تعمیرات اساسی کارخونمون

 

 شروع شده و تا دو هفته دیگه هم ادامه داره

 

تنها به خاطر یه نفره که اینجا رو دارم  آپ می کنم

 

 که اونم  خودش می دونه

 

خیلی خاطرت عزیزه بلفی

 

امروز خیلی حالم گرفته شد فهمیدم مشکل تنفسی داری

 

از خدای مهربون می خوام خوب شی

 

بلفی می خوام اسم وبلاگمو

 

 به خاطر تو عوض کنم و بزارم

 

نامه های بنی به بلفی ...

 

تو رو به خدا مواظب سلامتی خودت باش

 

آقا ---- خانوم شما چرا دارین می خونین

 

من اینارو واسه بلفی مهربون خودم می تایپم ...

 

بییییییییییییییییییییلللللللللیییییییییییییییییی بییییییییییلیییییییییییی

 

بلفی دوست دارم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
میلی دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ

واییییییییییییییییی بن باورم نمیشه :دی

میسی عسیسم خیلی لطف داری نسبت به من !!!!!!

نمیدونم باید چی بگم خیلی هیجان زده و ذوق مرگولیده شدم باورم نمیشه :))))))))))))))

واقعا مرسی !!

خوشحالم که دوباره نوشتن رو از سر گرفتی !!

بوووووووووووووووووووووووووس

راستی برات میل زدم!!

تاتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد