نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

نامه های بنی به بلفی

دلنوشته هامه این بلاگ

مادر شوهر

 

دیشب فیلم مادر شوهر هیولا

 

رو دیدم یه فیلم تو ژانر کمدی

 

خدا رحم کنه چه مادر شوهری بود

 

کف گرگی میومد نعره می زد

 

مخ زجر دادن به دخترایی بود

 

که پسرش عاشقشون می شد

 

ولی دمش گرم دخترا حقشونه

 

مگه پسرشو از سر راه آورده

 

که همینجوری هر دختری از راه رسید

 

و پسر معصومشو خر کرد واسه ازدواج

 

مادره هم قبول کنه شما دخترا  آخه

 

کارتونو خوب بلدین این حرفم آخر فیلم

 

ثابت شد که بلاخره جنیفر لوپز مخ مادره

 

رو زد و با پسر زبونبسته ازدواج کرد

 

کاشکی مادر ما هم به ذره هیولا بازی در

 

میاورد ولی طفلی منتظره من واسه ازدواج

 

لب تر کنم مطمئنم عروسشو بیشتر از من

 

دوست خواهد داشت مطمئنم

 

( قابل توجه خانومای دم بخت  )

 

ولی اینجا یه مشکلی است اینکه من مادر زن

 

هیولا نمی خوام ...

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

میلی جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://shym.blogsky.com

همه دخترا اینجوری که میگی نستنا :دییییییی

ولی بیشترشون اینجورین :دیییییییی

الان دخترا میریزن رو سرم میگن به جای اینکه ازشون حمایت کنم دارم خیانت میکنم !!!!!!

ولی حقیقت تلخه !!

میگن همیشه چیزا بر عکس میشه یهو دیدی مادر زنه تو هم هیولا ازآب در اومد !! اونوقته که کلی حال میده (غششششششش)

فعلا !!

تاتا

میلی شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ

سلاااااام بنی جووووووووووووونم!!!(اکشالی که نداره به جا بنیامین بگم بنی )؟؟!!


تو هر چقد دوس داری کامنت بذا !!!!!

آره این گندم جونی عقشه منه :دیییییییی

خوب من فقط ۵ شنبه جمعه ها آن میشم الانم چون یه پروژه آمار دارم اومدم !!

اگه در طوله هفته نتونستم بت سر بزنم ناحارت نشی!!

فعلا

تاتا

سلام هر جور عشقته صدام کن منو بنی صدا می کردن تو دانشگاه
یه سری از بچه ها هم می گفتن مسیح
و اسم ویژه من که تریپ انقلابی بود و مواقع شلوغبازیای دانشگاه رو من بود بنی چگو بود مخفف
ارنستو چگووارا اااااااااااااااااووووووووووووووووووووووفففففف آتیشه بنی و دیگه اینکه
خوش به حال تو که دوس خوبی مته گندم داری از طرف من روح ماهشو ببوس من عاشق اسم گندمم
اگه یه زمانی خر شدم و ازدواج کردم و بچه ام بییییییییییییییییییییییییبللللللللللللللللللللللییییییییییییی
دختر شد الهی غربووووون لپاش شم
اسمشو میذاللللللللللللم گندم گندمیییییییییییی خوسکل خانووووووووووووومی خودم
در ضمن من از طرف کارخونه دارم می رم به یه سمینار مهندسین کشور تو چالوس ( هتل هایت سابق همون خزر ) ووووووووووووووووو
یه هتل تو تو چالوس
جات خالی کاشکی میووووووووومدی باهام
امشب پرواز دارم به تهران اگه خواستی تهران منو ببین .............
مواظب خودت باش ایشالله مش ماشالله پروژهختتتتتتتتتتتت آممممممممارت رو خوب بنویسی به ما که خوب آمار نمیدی D-:) ببببببببببببیییییییییییییییییییللللللللللیییییییییی
دوست دارم بنی ....

آنید سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.sokotetofan.blogfa.com

سلام آقاهه
این فیلمرو دیدم کلی حال داد جیگره پسررو خیلی love
بود
یه وقت خر نشی زن بگیری همین شما افراد ذکور هستید
که می رید خواستگاری دخترم خدا می زنه تو سرش می گه
آره
خوب همه مادر زادی تخته نداریم اصلا
بدبخت ننه شوهرا و ننه زن ها اونا خوبنا دیو سیرتی از بچه هاست
راستی خوشگل نوشتی

میلی پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!

کجایی ؟؟

سفری؟؟؟؟؟؟؟ یا برگشتی:دیییییییی

چه خبر؟؟؟

جای منم خالی کن :دیییییییییییی

خوب من آپم !۱ تو هم تا این پستت تبدیل به کپک نشده آپ کن دیگه اّ :دییییییییییییی

تاتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد